نرم افزار تخصصی ویژه نمایندگان بیمه آسیا
با توجه به پیشرفت زمینه های بازاریابی و فروش، موفقیت و پیروزی بیشتر، نصیب آن دسته از افراد میگردد که به نحوی روشهای فروش خود را متفاوت و جذاب تر از دیگران جلوه میدهند و به اصطلاح عموم، امور مشتری مداری را در کلیه مراحل فروش و پیگیری های بعد از فروش رعایت می نمایند .
برای رسیدن به چنین درجه ای از پیروزی، داشتن یک ابزار نرم افزاری مناسب به شدت احساس میگردد. به عنوان مثال نماینده ای را در نظر بگیرید که بیمه نامه ای را برای بیمه گذار مورد اعتماد خود صادر میکند و بیمه گذار با توجه به اعتباری که نزد نماینده دارد، کل مبلغ حق بیمه خود را یکجا پرداخت نمی کند و این در حالیست که نماینده ملزم به پرداخت کل حق بیمه به شرکت بیمه میباشد و تصور کنید در هر ماه چندین مورد از این مثال پیش بیاید، حال اگر نرم افزاری در اختیار داشته باشید که چنین مواردی را برای شما مدیریت کند و همچنین قبل از انقضا بیمه نامه ها و یا سررسید چکها هشدارهای لازم را به کاربر نمایش دهد به چه میزان موفق تر خواهید بود . به همین منظور تیم نرم افزاری رادمان جهت ارائه خدمات ارزنده به شرکت ها و نمایندگان بیمه محصول جامع خود را که حاصل سالها تلاش و مشاوره با نمایندگان برتر شرکتهای مختلف سراسر کشور، در زمینه مدیریت بهینه و فروش موفق بیمه نامه ها، ارائه خدمات پس از فروش و همچنین اطلاع رسانی جهت حفظ بیمه گذارهایی که بیمه نامه های آنها منقضی میگردد، راهکارهای بسیار حرفه ای و در حین حال فوق العاده ساده و خودکار را با افتخار ارائه میدهد.
شایان ذکر است که جهت استفاده از امکانات حسابداری رادمان، داشتن هیچ گونه دانش حسابداری لازم نیست بلکه تمامی قسمت ها با زبان ساده و با اصطلاحات روزانه طراحی شده اند . بنابراین کاربر با صرف زمان کوتاهی می تواند با توجه به فیلم های آموزشی و دفترچه آموزش نرم افزار که همراه با بسته نرم افزاری ارسال میگردد، بر نرم افزار مسلط شود و از امکانات آن استفاده نماید.
جهت اطمینان کاربران، کلیه بسته ها، شامل پشتیبانی آنلاین از طریق نرم افزار Team Viewer میباشند و این بدان معناست که شرکت رادمان کلیه مشکلات شما را در زمینه های مختلف همچون نصب و یا استفاده از بخش های مختلف نرم افزار را به صورت آنلاین مرتفع می کند .
ویژگیهای منحصر به فرد نرم افزار رادمان
انتقال مشخصات بیمه گذارها ، بیمه نامه ها ، چک ها، الحاقیه ها و کارمزدها از نرم افزار فن آوران جهت عدم تایپ مجدد
رادمان به شما این قابلیت را می دهد که تمامی اطلاعات را از قبیل مشخصات بیمه گذارها، بیمه نامه ها، چکها، تاریخ های صدور و پایان بیمه نامه ها، الحاقیه ها، کارمزدها، شماره تماس های ثابت و همراه بیمه گذارها، تاریخ تولد بیمه گذارها و ... بدون نیاز تایپ مجدد از نرم افزار فن آوران انتقال دهید.
برخی اطلاعات قابل انتقال شامل :
مشخصات بیمه گذارها (نام و نام خانوادگی و آدرس و …)
مشخصات کلیه بیمه نامه ها
شماره تماس های ثابت و همراه بیمه گذارها
مشخصات چکها جهت اطلاع رسانی سررسید به مشتریان
مشخصات کارمزدها و الحاقیه ها جهت مدیریت سود دهی و همچنین مدیریت عملکرد بازاریاب ها
مشخصات بیمه نامه های عمر + اقساط جهت مدیریت اقساط معوقه برای کاربر و اطلاع رسانی اقساط برای بیمه گذار
و...
مدیریت دریافت ها و پرداخت ها
با نرم افزار رادمان کلیه امور حسابداری مربوط به پرداخت و دریافت های مالی ثبت شده و در نهایت قابل گزارش گیری می باشد.
مدیریت مالی بیمه نامه ها بر اساس طرف تسویه
مدیریت بیمه نامه ها بر اساس پرسنل پیگیری کننده
مدیریت بیمه نامه ها بر اساس واحد صدور
مدیریت کلیه دریافت ها و پرداخت های بیمه گذار جهت پیگیری بیمه نامه هایی که به صورت اعتباری از سمت نماینده پرداخت میگردد و حساب بیمه گذار هنوز تسویه کامل نشده است
مدیریت تخفیف بیمه نامه ها و گزارش از تخفیفهای ارائه شده در بازه زمانی دلخواه
مدیریت دریافتی بیمه گذار با قابلیت تعریف صندوق و حساب های بانک
مدیریت هزینه های جاری
در کنار بحث فروش و دریافت کارمزدهای حاصل از فروش، توجه به میزان هزینه های جانبی نیز بسیار مهم تلقی میگردد .
با استفاده از نرم افرار رادمان به راحتی میتوانید عناوین دلخواه هزینه مورد نظر خود را شامل قبض آب، برق، گاز و… برای نرم افزار مشخص نمائید و میزان پرداخت این هزینه ها را در نرم افزار ثبت کنید و بدین صورت در بازه های زمانی مشخص گزارش های مختلفی را از میزان هزینه خود اخذ نمائید .
شایان ذکر است در این قسمت به راحتی میتوانید هزینه هایی که توسط کارپرداز شما پرداخت میشوند را مدیریت نمائید .
گزارش های قابل اخذ پس از هزینه ها :
- گزارش هزینه برای مورد یا موارد دلخواه (مثلا کلیه هزینه حقوق یا قبض تلفن در ۳ ماه گذشته)
- گزارش هزینه ها بر اساس مبلغ پرداختی (مثلا نمایش هزینه های بالای ۵۰٫۰۰۰ تومان)
اطلاع رسانی سرسید چک ها، پایان بیمه نامه ها و تبریک تولد بیمه گذارها
در دنیای امروزی بها دادن به مشتریها امر بسیار مهمی تلقی میگردد و باعث پدید آوردن دید مثبتی از سیستم شما در نظر مشتریان خواهد شد و این امر زمانی خود را به خوبی نشان میدهد که عملکرد شما نسبت به سایر رقبا متفاوت باشد به عنوان مثال یادآوری سررسید چک بیمه گذارها قبل از موعد مقرر و یا تبریک تاریخ تولد ایشان و یا میتوانید اطلاع رسانی تاریخ انقضاء بیمه نامه ها را به گونه ای حرفه ای و متفاوت از روند فعلی انجام دهید مثلا همانند سرویس دهندگان اینترنت میتوانید به صورت روزشمار، از ۵ روز قبل از تاریخ انقضاء، هر روز یک پیامک از شماره اختصاصی و با مشخصات خود به بیمه گذار خود ارسال نمائید و مشتری خود را به گونه ای شیفته خود نمائید که نه تنها از دریافت خدمات ارزنده از شما احساس خرسندی نمایند، بلکه سایر دوستان خود را به واسطه ارائه سرویس های متفاوت به شما معرفی نمایند .
در این راستا نرم افزار رادمان، شما را به خوبی یاری می دهد و به شما این امکان را می دهد که با توجه به انتقال اطلاعات از نرم افزار صدور دیگر احتیاج به تایپ مجدد چکها نداشته باشید و علاوه بر مدیریت جامع چکها، پیامک های اطلاع رسانی سررسید چکها، اقساط بیمه عمر، تبریک تاریخ تولد و اطلاع رسانی روزشمار پایان بیمه نامه ها را به صورت هوشمند بر طبق خواست شما ارسال نماید و این قضیه حکم این موضوع را دارد که شما برای این اطلاع رسانی ، یک منشی بسیار حرفه ای و دقیق را استخدام نموده اید که مدام در حال بررسی چکهای دریافتی، انقضا بیمه نامه های صادر شده، تبریک تولدها و… میباشد.
امکان ارسال پیامک سررسید چک ها ، پایان بیمه نامه ها ، تاریخ تولد و ... از طریق واحد صدور بطور مجزا
امکان ارسال پیامک برای هر رشته بیمه بطور مجزا
گزارشهای قابل اخذ از چکها شامل :
نمایش کلیه چکها مربوط به ماره جاری ، هفته جاری ، روز جاری
نمایش کلیه چکهای اخذ شده از یک بیمه گذار
نمایش وضعیت چکهای دریافتی
بنابراین با بهره گیری از بخش مدیریت چکها، عملکرد سنگین چنین پیگیری هایی را به نرم افزار رادمان بسپارید .
تمام موارد اطلاع رسانی ذکر شده تنها با یک بار تنظیم از سوی مدیریت قابل اجرا میباشند . شایان ذکر است که این عمل به صورت هوشمندانه و خودکار انجام شده و در این راستا احتیاجی به روشن بودن کامپیوتر در زمان ارسال نمی باشد.
ارسال پیامک به شماره های بلاک شده (بلک لیست) مخابرات
از دیگر امکانات ویژه برنامه که ویژگی منحصر به فرد رادمان می باشد ارسال پیامک به شماره های بلاک شده مخابرات می باشد.
نرم افزار رادمان بر خلاف سایر برنامه های مشابه که درصورت بلاک بودن شماره، پیام را ارسال نمی کنند، به راحتی پیامک ها را ارسال میکند.
اپلیکیشن اندروید رادمان با هماهنگی خودکار با نرم افزار رادمان کلیه ارسال های شماره های بلاک شده انجام میدهد (روش ابتکاری رادمان)
قابلیت ویژه نمایش بیمه نامه ها در برنامه اندروید
نرم افزار رادمان این قابلیت را به شما می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز بتوانید توسط گوشی همراه خود به راحتی به اطلاعات بیمه گذاران خود دسترسی داشته باشید.
برخی از قابلیت های برنامه اندروید:
برنامه اندروید رادمان به راحتی به نرم افزار متصل شده و کلیه اطلاعات بیمه گذاران را نمایش می دهد
بیمه نامه های منقضی را هشدار می دهد.
قابلیت برقراری تماس و ارسال پیام به بیمه گذاران از طریق برنامه اندروید
ارسال پیامک های بلک لیست مخابرات توسط برنامه اندرود ( روش انحصاری رادمان )
بدین ترتیب شما می توانید مدیریت جامع و کاملی بر روی بیمه نامه های خود داشته باشید.
ارسال پیام صوتی به بیمه گذاران بصورت هوشمند و خودکار
پیامک صوتی مطمئن ترین و سریع ترین روش برای اطلاع رسانی است.
ممکن است خیلی از بیمه گذاران شما تلفن همراه نداشته و یا بنا به هر دلیلی شماره همراه خود را بازگو نکنند. با پیام صوتی میتوانید علاوه بر موبایل ، پیام خود را به خطوط ثابت هم ارسال کرده و از این طریق اطلاع رسانی راحت و مطمئن تری داشته باشید.!
روش ارسال پیامک صوتی یکی ازجدیدترین و نوین ترین نوع اطلاع رسانی هست که از طریق این روش می توانید یک صدای از پیش ضبط شده را برای تلفن ثابت و تلفن همراه مخاطب موردنظر خود ارسال نمایید.
بطور مثال برای اعلام زمان پایان بیمه نامه ، سررسید چک ، تبریک تاریخ تولد و هر متن دلخواه دیگر شما علاوه بر پیامک متنی می توانید از طریق پیام صوتی نیز به بیمه گذارانتان اطلاع رسانی نمایید.
شما می توانید نرم افزار را بصورت خودکار تنظیم کرده تا قبل از زمان مقرر ( بطور مثال تاریخ انقضای بیمه نامه ، زمان سررسید چک ، تاریخ تولد و ... ) بصورت هوشمند پیام صوتی ارسال نماید.
روشی کاملا ویژه جهت راحتی کاربران و جذب مشتری بیشتر
ربات CRM رادمان
ربات تلگرام چیست؟
ربات تلگرام نوعی حساب کاربری ویژه است که برای ارسال و دریافت اتوماتیک پیام طراحی شده است. کاربران میتوانند با ارسال دستورات گوناگون با ربات های تلگرام در ارتباط باشند. این ارتباط میتواند در یک مکالمه شخصی و یا در یک گروه ایجاد شود. بطور مثال ارسال پیام به بیمه گذاران جهت اطلاع رسانی، اطلاع از مبلغ تمدید بیمه نامه و ...
ربات تلگرام، یک شخصیتِ نهچندان حقیقی در تلگرام است که به جای آدمیزاد، یک نرمافزار پشت آن نشسته و بر مبنای پیامهایی که به او ارسال میکنید، پاسخهایی میدهد. رباتهای جدید تلگرام، یک پسوند bot پشت اسم اکانتشان دارند. رباتهای تلگرام، رباتهایی هستند که برخی خدمات را به صورت خودکار برای مخاطب به ازای ارسال درخواست فراهم میکنند. ربات تلگرام مانند یک حساب کاربری می تواند رابطه 2 طرفه با مخاطب شما داشته باشد و به پیام ها و دستورات مختلف کاربر در هر ساعت و روزی دریافت کرده و به آنها پاسخ دهد. شما می توانید در ربات خود دستورات مختلفی مشخص کنید و برای هر کدام جواب مناسب را تعیین نمایید. هزینه ساخت یک ربات نسبت به سایت کمتر است و چون روی تلگرام قرار دارد دسترسی به آن برای کاربران ساده تر می شود و نسبت به سایر روش های اطلاع رسانی بسیار کم هزینه تر می باشد.
از مزایای ویژه ربات CRM برای شرکت های بیمه این است که تا زمانی که ربات شما اعتبار داشته باشد ، می توانید به تعداد دلخواه و بدون محدودیت ارسال پیام داشته باشید.
آموزش گام به گام و پشتیبانی آنلاین
قابلیت مشاهده پیام ها و تصاویر دریافتی از ربات تلگرام در برنامه رادمان.
ارسال و دریافت هوشند پرسش های بیمه گذاران از قبیل نرخ بیمه نامه شخص ثالث و... بصورت کاملا خودکار
نمایش اطلاعات بیمه گذار به محض برقراری تماس تلفنی با کالر آیدی رادمان
در واقع این روزها بحث ارتباط با بیمه گذار و وفاداری بیمه گذاران نقش پررنگی را در روند فروش بیمه نامه ها ایفا می کند.
یکی از مسائلی که در یک مکالمه تلفنی یا بهتر بگوئیم قبل از برقراری یک مکالمه تلفنی اهمیت دارد این است که به هویت تماس گیرنده پی ببریم.
USB کالر آي دي دستگاهي است كه از يك طرف به چند خط تلفن و از طرف ديگر توسط كابل به كامپيوتر متصل ميشود و چنانچه از بيرون تماسي با يكي از خطوط برقرار شود، شماره تماس گيرنده را به برنامه رادمان ارسال مينمايد.
کالر آیدی رادمان به شما این قابلیت را می دهد که با تماس بیمه گذار ، اطلاعات تماس از قبیل نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن ، عکس ، وضعیت حساب و ... نمایش داده می شود که همزمان با تماس ، اطلاعات بیمه گذار در اختیار شما گذاشته شده تا با سهولت زیاد پاسخگوی بیمه گذار خود باشید.
امکانات کالر آیدی رادمان
با نصب کالر ایدی رادمان می توانید در هنگام تماس بیمه گذار ، اطلاعاتی از قبیل موارد زیر بر روی صفحه کامپیوتر خود مشاهده نمایید:
- نام و شماره تماس گیرنده
- وضعیت حساب
- نمایش اطلاعات شخصی بیمه گذار
- نمایش عکس بیمه گذار
- و...
با کالر آیدی رادمان تماس های خود را مدیریت کنید
مدیریت پیشرفته بیمه نامه های عمر
با توجه به روند پیشرفت فروش بیمه نامه های عمر در کشور و پیشه گرفتن سریع این نوع بیمه نامه ، فروش تنها عامل موفقیت یک شرکت یا نمایندگی محسوب نمیشود بلکه با اطمینان میتوان گفت : سود اصلی زمانی حاصل میشود که بتوان اقساط بیمه گذارها را به خوبی و به موقع مدیریت و اطلاع رسانی نمود
در این راستا داشتن یک ابزار جامع برای مدیریت و اطلاع رسانی اقساط به مسئول پیگیری و همچنین مشتریان امر بدهی است . به همین جهت تیم نرم افزاری رادمان با توجه به احساس نیاز بسیار زیاد شرکت ها و نمایندگان بیمه و با همکاری نمایندگان برتر کشور در شرکت های مختلف بیمه و بهره گیری از تجربیات چندین ساله آنها ، به تهیه نرم افزار جامع مدیریت بیمه عمر جهت آسان شدن امر پیگیری اقساط و افزایش سود آوری شما به صورت قابل توجهی اقدام نموده است .
بدینصوت که از چند روز قبل(که قابل تنظیم می باشد) از زمان قسط بیمه های عمر، نرم افزار به شما هشدار میدهد تا به راحتی بتوانید از زمان اقساط بیمه نامه های عمر مطلع شوید.
نرم افزار رادمان همچنین به بیمه گذاران جهت پرداخت اقساط، پیامک ارسال کرده و بیمه گذاران را از زمان اقساط مطلع می سازد.
متن پیامک و زمان ارسال پیامک قابل تنظیم می باشد.
برخی از امکانات این بخش :
- انتقال و یا ثبت مشخصات بیمه نامه های عمر
- ثبت دفترچه های هر بیمه نامه با قابلیت مشخص کردن تاریخ و مبلغ اقساط
- تغییر وضعیت بیمه نامه های بازخرید شده یا … جهت عدم ارسال پیامک و عدم نمایش هشدارهای بیهوده
- مدیریت حرفه ای بیمه نامه های معوقه
- هشدارهای لازم به کاربر جهت پیگیری اقساط
- هشدار برای تمدید بیمه نامه
- ارسال پیامک در صورت ثبت نام اولین بیمه نامه شخص جهت ارسال پیام تشکر از سوی شما
- امکان مدیریت بیمه نامه هایی که پرداخت اقساط از سمت شما انجام میشود (دفترچه های نزد شرکت یا نماینده) یا از طریق بیمه گذار
- امکان دریافت چک به صورت نامحدود و ضمیمه کردن به بیمه نامه
- ارسال پیامک اطلاع رسانی هوشمند به مشرکین جهت پرداخت اقساط
- ارائه گزارش به صورت دیداری به مسئول پیگیری جهت بررسی اقساط سال ، بدهیهای معوقه ، اقساط قابل پرداخت ماه و …
- ارائه گزارش و آلارم برای صدور دفترچه هایی که نیاز به صدور مجدد دارند
- مدیریت پرداخت اقساط
- و …
تخصیص پورسانت بازاریاب ها بصورت خودکار
مدیریت پورسانت بازاریابها، بر اساس کارمزدهای دریافتی به صورت کاملا خودکار.بوده. بدین صورت که با دریافت کارمزد بیمه نامه ها، پورسانت بازاریاب به صورت خودکار محاسبه شده و در حساب ایشان لحاظ میگردد.
در این راستا نمایندگان به راحتی میتوانند با توجه به میزان سود حاصل شده از درآمد کارمزد بیمه نامه های صادر شده ، میزان پورسانت بازاریاب خود را با توجه به روش اختصاص پورسانت (کارمزد قابل پرداخت ، هزینه صدور قابل پرداخت و یا مبلغ دلخواه) مشخص نمایند و مدیریت جامعی بر اختصاص پورسانت به بازاریاب های خود داشته باشند.
گزارش های قابل اخذ پس از ثبت کارمزد و پورسانت بازاریاب :
- گزارش کارکرد با توجه به کارمزد قابل پرداخت
- گزارش کارکرد با توجه به هزینه صدور قابل پرداخت
- گزارش کارکرد با توجه به کارمزد قابل پرداخت و هزینه صدور قابل پرداخت
- گزارش عملکرد بازاریاب
- گزارش میزان سود حاصل شده از یک بیمه گذار
- گزارش میزان پرداخت پورسانت بازاریاب برای رشته های مختلف
پاسخگویی هوشمند با ارسال شماره بیمه نامه به شماره شما
تیم نرم افزاری رادمان مفتخر است که برای اولین بار در کشور سیستم منشی و پاسخگو هوشمند خود را به شرکت ها و نمایندگان بیمه ارائه دهد .
توسط این سیستم منحصر به فرد ، مشترک شما قادر خواهد بود با ارسال شماره بیمه نامه یا شماره بیمه نامه عمر خود به شماره اینترنتی شما، اطلاعات بیمه نامه خود را طبق خواسته شما، دریافت نماید بعنوان مثال با ارسال #شماره بیمه نامه *۱۱* به شماره پیامکی شما تاریخ پایان بیمه نامه خود را به صورت خودکار دریافت نماید و اعمال کلیه موارد مدیریتی از قبیل محدوده تاریخی پاسخگویی ، پاسخ به شماره ناشناس یا مشترک از سوی شما تعیین خواهد شد و همچنین قادر خواهید بود با دریافت متن دلخواه مثلا دریافت حرف a از سوی بیمه گذار آدرس دفتر خود را برای ایشان ارسال نمائید و تمامی این موارد با درخواست مدیر سیستم قابل پیاده سازی می باشد .
لذا در صورت تمایل میتوانید در زمان آگهی روزنامه یا هر گونه معرفی شغل خود به مشتریان شماره پیامکی خود را معرفی نموده و از آنها بخواهید با ارسال یک عدد به آن شماره اطلاعات مورد نظر خود را در اختیار آنها قرار دهید.
به عنوان مثال :
با ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۲ خصوصیات بیمه عمر را دریافت کنید
با ارسال عدد ۲ به شماره ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۲ از مزایای بیمه ثالث برخوردار شوید
با ارسال عدد ۳ به شماره ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۲ آدرس نمایندگی ما را دریافت کنید
با ارسال شماره بیمه نامه خود به ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۲ تاریخ پایان بیمه نامه خود را دریافت نمائید
و ….
ارسال پیامهای تبریک اعیاد و معرفی خدمات جدید
با سیستم رادمان به راحتی میتوانید مناسبت های مختلف را به بیمه گذاران مختلف خود تبریک بگوئید و در این راستا میتوانید از مشخصات وی در متن پیامک مربوط به هر بیمه گذار استفاده نمائید . به عنوان مثال : بیمه گذار محترم جناب آقای آرش ایرانی عید سعید فطر بر شما مبارک باد .
بدین سان با توجه به ذکر نام بیمه گذار در متن پیامک ایشان ، تبریک متفاوت شما ، رضایت بیشتر مشتری را به دنبال خواهد داشت .
تبلیغات فراگیر کشوری بر اساس بانک شماره تلفن های مخابرات
با توجه به روند پیشرفت علم بازاریابی ، بدیهی است که داشتن سیستم جهت جذب مشتریان ناشناخته و بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان دائمی و بالفعل امری ضروری محسوب میگردد . لذا جهت نیل به چنین هدفی نرم افزار رادمان با تهیه بانک شماره های مختلف کشور در گروه بندی های جامع ، به شما این امکان میدهد که پیام خود را به مشترکین مختلف در هر کجای ایران برسانید و درآمد خود را به صورت چشم گیری افزایش دهید . در کنار بخش ارسال کشوری شما میتوانید پیامک های خود بر اساس کد پستی مورد نظر خود به کجای ایران زمین ارسال نمائید .
ارائه گزارشهای متنوع و کارآمد جهت مدیریت بهینه مجموعه شامل :
- گزارش بیمه نامه های دارای مانده بدهی یا اضافه پرداختی
- گزارش بیمه های تمدید نشده
- گزارش سود بیمه نامه ها با توجه به کارمزدهای دریافت شده
- گزارش از بیمه نامه ها بر اساس تاریخ صدور ، شروع و پایان
- گزارش کارمزدهای دریافت شده (کارمزد بدون بازاریاب یا دارای بازاریاب)
- گزارش حساب بازاریاب و همچنین گزارش عملکرد بازاریاب با قابلیت ارائه نسخه چاپی برای بازاریابها
- گزارش حساب پرسنل
- گزارش تخفیف بیمه نامه ها
- گزارش بیمه نامه های دارای مانده بدهی یا اضافه پرداختی جهت پیگیری بیمه نامه هایی که نماینده با شعبه به صورت کامل تسویه کرده اما حساب بیمه گذار هنوز تسویه نشده است
- گزارش حساب شرکت بیمه
- گزارش حساب صندوق ها
- گزارش حساب بانکها
- گزارش هزینه های انجام شده
- گزارش چکها در قالب دفتر چک
- گزارش دفتر کل، معین و تفصیلی
- گزارش تراز آزمایشی 2،4،6،8 ستونه کل ، معین و تفصیلی
- گزارش دفتر روزنامه و ترازنامه
چاپ رسید اقساط بیمه عمر برای نمایندگانی که اقساط بیمه گذاران را پرداخت می نمایند.
- بروز رسانی نرم افزار
نرم افزار رادمان با توجه به ایده های شما عزیزان قابل ارتقا و به روز رسانی می باشد و به روز رسانی نرم افزار از طریق نرم افزار با شیوه ای بسیار راحت قابل اعمال میباشد و شما می توانید از آپدیت های مختلف نرم افزار در زمان های مختلف به راحتی استفاده نمائید .
- پیشنهادات به روز رسانی مشتریان
شرکت رادمان مفتخر است به منظور رفاه حال هر چه بیشتر مشتریان عزیز خود ، پیشنهادات سازنده آنها را به نرم افزار اضافه نماید و با توجه به نوع درخواست مشتریان تغییرات را به صورت آپدیت در نرم افزار خود اعمال نماید .
تمامی قسمتهای نرم افزار دارای فیلم آموزشی می باشد که با ارائه مثالهای عملی ، موارد را به صورت تفصیل آموزش می دهد و جای هیچ گونه سوالی در ذهن مشترک باقی نمیگذارد .
نرم افزار رادمان تنها نرم افزار جامع مدیریت نمایندگی های بیمه البرز می باشد که دارای تائیدیه از انجمن نمایندگان کشور میباشد و با افتخار محصول خود را در راستای بهبودی سطح کیفیت نمایدگان بیمه ای ارائه می دهد
جهت تهیه نرم افزار به سامانه
تولید و فروش مرکزی : ۰۹۱۹۷۹۵۲۶۷۷
مهندس رخسارپور